Az Előfizető a Szolgáltató által a megfelelő nyilvánossággal közzétett telefonszám alapján telefonon, levélben vagy e-mailben jelentheti be a hibákat.
A hibabejelentő telefonszáma: +36(62)998561
+36(80)818110
Az iroda címe: 6760 Kistelek, Kossuth u. 6-8.
Levelezési címe: 6760 Kistelek, Akácfa u. 6.
A hibabejelentő e-mail címe: support@vertigoweb.hu
Szolgáltató az Előfizető részére telefonos ügyfélszolgálatot működtet, melynek telefonos ügyfélfogadási ideje: 9-16 óra között munkanapon, illetve 16-9 óráig és munkaszüneti napokon hibabejelentésre üzenetrögzítőt üzemeltet.
A Szolgáltató nyilvántartásban rögzíti a hibabejelentés tényét és a hibaelhárítás megtörténtét. A hiba akkor tekinthető valósnak, ha azt az Előfizető telefonon, vagy levélben bejelentette, és a hiba tényét a Szolgáltató megállapította.
A Szolgáltató köteles a hibabejelentéseket 48 órán belül kivizsgálni és az elvégzett vizsgálat alapján az Előfizetőt értesíteni arról, hogy
-
-további helyszíni, az előfizetői hozzáférési ponton vagy azt is érintően lefolytatandó vizsgálat szükséges, annak időpontjának megjelölésével (év, hónap, nap, 4 órás időszak megadásával, amely 8 és 20 óra közé eshet), vagy
-
-a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba nem a Szolgáltató érdekkörébe tartozó okból merült fel.